måndag 27 februari 2012

Så fel jag hade!

Som svar på mitt inlägg från i lördags:

Jag är glad att jag hade fel när det gäller Lisa.
Hennes låt var kanonbra!
Hade inte en tanke på att svenska folket skulle välja att rösta fram den.
Men är glad för det.
Den ligger redan i min spellista på spotify.

I slutändan tror jag att Loreen är en vinnarkandidat.
Men det skulle kunna bli en Molly också.
Eller Danny.
Eller...

Nä. Alla har ju en chans - och folket röstar som de vill.
Över tre miljoner tittare varje gång.
Det är ganska sjukt!

Och då inser jag också att den där Björkman måste ha gjort någonting rätt när han har valt att ta med Sean Banan och Ranelid.
Oavsett vad jag tycker om det - eller vad alla andra som tycker och tänker om det.
Det funkar ju!
Helt enkelt för att syftet måste ha varit att provocera och skapa uppmärksamhet.
Det kan man väl lugnt säga att de har lyckats med?

I dag sitter jag och skriver.
Det är den typ av jobb som jag trivs mest med att göra.
Just nu håller jag på med fyra manus samtidigt.
Jag kan inte påstå att det är optimalt.
Men vad gör man när hjärnan går igång på idéer som man inte har räknat med?

1 kommentar:

Susjos sa...

Vad du är kreativ!

Och visst har Björkman lyckats! Alla tycker nånting! :)