måndag 31 maj 2010

Får Mann vara med?

Skriver nu på den nya boken i serien om "Galna Gatan".
"Får Mann vara med?"
Nä, jag skriver inte fel. Det ska stå Mann.
Och det är ett namn.
Så.
Nu har jag jag avslöjat lite för mycket om bokens handling.

:o)

I dag är det sista maj.
Vad hände?

I dag kommer den nya Bertboken ut i handeln.
Bert och datadejten.

Se film. Njut.
Eller nåt annat...





Veckan som nu kommer är fylld av skrivande och skolavslutning och examen.

Och ute skiner solen.

Dags att ta tag i skrivandet igen.

Tjing!

6 kommentarer:

Humlina sa...

...ja ute skiner solen och allting grönskar och gror...tjing

Anonym sa...

En bok om utanförskap kanske?
Den ser vi fram mot.
Skriv så pennan glöder.
Eller tangentbordet:-)

Kram i solen!

Anonym sa...

Härliga Sören!! Var får man tag på ett par sådana roliga tänder du har(för det är väl inte dina egna??) skulle vilja ge till min man som nyss fyllt 50år/// C

Mamma-Mu sa...

Nu blir Mann minsann lite nyfiken på vad denna bok kommer att handla om :)

Må bäst!
/Mimmi Molitor MANN :)

Anonym sa...

Nu sitter Mann ju här och undrar hur en författaruniform ser ut...
Ingår sånna dära tänder kan hända?
Nåt att bita med?

Åhhh....jag är bara så uttråkad.
Blev lite gladare av era små filmsnuttar.

Maria sa...

Galna gatan-böckerna är ju underbara. Jag ser fram emot nästa! :)