torsdag 19 mars 2009

Härliga tider! Strålande tider!

Titeln kommer från nån gammal pilsnerfilm. Det minsn jag från min barndom.
"Härliga tider! Strålande tider!"
Ja.
När solen skiner och våren vaknar ur sin vinterdvala så känns det onekligen väldigt som både strålande och härliga tider, tycker jag.

I går var jag i Västerås.
Det var kuligt och spännande att möta publiken även där.
Och extra superduperkul är det ju att träffa er "bloggisar" som dyker upp!
"Carina - den gråa pippin" med man och syster "Nattsyrran" och "Ylvisen" dök upp - och det var kul att ses IRL (som det heter på internet-språk).
Och som svar till "Fredriksson" - visst kan det väl bli en bira när jag kommer till Gbg!

I dag ska jag till Sala. Vi får väl se om det blir nåt besök av bekantingar i kväll också.
Sen åker jag direkt ner till Västervik där jag ska prata i morgon vid halv tolv.
Efter det blir det raka spåret till Göteborg.

Dagens citat: Älska din näsa - så som dig själv.

Det citatet fungerar som bäst om man har en stor näsa. Som jag.

Hoppas att ni alla njuter av att våren stormar fram och att ni får en fullständigt underbart skön torsdagskväll.

3 kommentarer:

imse sa...

Värst vad du flänger och far. Och aldrig verkar du komma till min lilla stad.

Jag älskar mig själv mycket mer än jag älskar min stora näsa. Tur det!

Kör försiktigt om du rattar bil runt landet!

Niklas sa...

Jo nog är det härligt med solsken allt! Förresten, grattis i efterskott. 45 bara, du som ser ut att vara 55! ;) (förlåt, man ska inte skoja om sånt med tjejer i din ålder. Hihi.)

Anonym sa...

Jag gillar min näsa. Jag gillar min mun. ja...jag gillar till och med min dallrande rumpa och gäddhänget under armarna.
Fan vad jag gillar mig själv.

Egentligen borde jag skämmas:-)