fredag 21 november 2008

Inte alls ont

Jag är förundrad över att jag inte alls har ont i kroppen i dag efter mitt första spinningpass någonsin.
Jag cyklade på där i träningslokalen och sjöng med i sångerna och tittade på utsikten och njöt av det vackra vädret.
NOT!
Jag slet som ett svin.
Om nu svin sliter.
Gör de det?
Om de inte gör det så borde de stämma folk som säger på det sättet om dem.
Svinens revanch.
Jag ser fram mot att se den filmen.
Nästa vecka ska vi träna kampsport.
Det ska bli kul.
Tror jag.
Om jag får stryk så är det inte lika kul.

Det är FREDAG.
Skönt, om nån frågar mig.

I morgon är det öppet hus på sonens skola och han ska framträda som hårdrockstrummis.
Det ska bli kul att se.
Jag misstänker att det blir fullt ös.
Efter det har jag hört rykten om att det finns en Öl och Whiskymässa i stan...
Det är nog bara rykten.
Och om det inte är det så är det inte jag som smyger omkring och testar alla sorter som finns. Det är nån annan som är lik mig.

så det så!

1 kommentar:

Lallis - liv och leverne sa...

Nänä; har hört att andra dagen efter är allra värst. . så på den där öl och whiskeymässan syns du kanske inte bara smyga runt och prova allt, utan göra det med viss försiktighet.
Fast; å andra sidan..
Känns träningsvärk ens efter en stund där med lite bedövning?

Nä. Klart det är allra bäst om du slipper. Men det är fan inte naturligt att göra det. Slippa träningsvärk efter spinning:P *skratt*
/L